lyanne-kerkstra.reismee.nl

Nachtje Dublin.

Hello lieve mensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, niet dat ik hier niks leuks beleef.. maar ik vergeet het gewoon!

Afgelopen week was een lekker rustig weekje, heb 1 dag telefoon gezeten dus kon toen ondertussen ook lekker me opdrachten maken. Dus had ik die uren er ook al weer uit :) en het is wel zo makkelijk, want je kan gelijk alles vragen van hoe&wat. Dit weekend was het wel super druk, st. patricks weekend, dus iedereen heeft vakantie, en zondag was het moederdag ! Dus dat was lekker aanpoten. Ik heb zaterdag van 10 - half 7 gewerkt, daarna beetje tv gekeken en de parade in Dublin gezien.. Moet toegeven dat ik die toch ook wel erg graag live had willen zien! Zondag heb ik van 8 - 2uur gewerkt, want eerst zouden we om 3uur met de bus naar Dublin gaan, maar door een complete vol boeking voor meodersdag lunhc, moest anouk ook de lunch meedraaien. Toen zijn we met de bus van 7uur gegaan! Half9 kwamen we aan in Dublin.. Toen hebben we afgesproken met onze klasgenootjes, Luuk en Aschwine. Zijn we naar ons hostel gelopen, daar gauw ff onze spullen neer gegooit en het centrum in gegaan, richting de Temple Bar. Was erg leuk en gezellig, lekkere cocktailtjes gedronken! *foto's volgen* We zijn rond 3uur terug gegaan richting het Hostel, gaan slapen en volgende ochtend zijn we beetje sightseeing door Dublin gaan doen. Bij een park geweest, erg mooi! En het was lekker weer, zonnetje scheen bijna de hele dag! Daarna zijn we toch ook maar het centrum in gegaan om te shoppen. Heb weer een paar mooie limetid edition sneakers erbij ! :D :D *ook deze foto's volgen*Daarna lekker uiteten geweest bij een pizzaria en om 6uur zaten we weer in de bus terug naar Tullow. Gauw in Tullow nog ff boodschapjes gedaan en op naar het hotel. 'S avond nog ff lekker filmpje gekeken, Big Momma, en toen om half12 lekker gaan slapen!

Vanochten ging om 8uur de wekker weer voor stage, vandaag stage tot half6. Dan weer lekker 2daagjes vrij en het wordt lekker weer dus gaan we wat leuks doen! Ergens heen met de bus. Vrijdag, zaterdag en zondag weer werken! Wordt weer een lekker druk weekend, zoals elk weekend eigenlijk!

ANDDDDD ik ben over een weekje jarig :D Mocht je een kaart willen sturen, het adres is:
Lyanne Kerkstra
Mount Wolseley Hotel
Tullow
Co. Carlow
Ireland

&ja dat is het hele adres! :p

Nou lieve mensen, dit was het weer voor vandaag.
Zoals ik gezegt het, de foto's komen vanavond!

dikke kus uit ierland!

Reacties

Reacties

Michiel

Nice hoor! Goed om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt! Ik wacht de foto's af;)
Werkse weer!

Marianne

Hallo Grote ondernemende nicht.

Wat beleef je veel zeg en wat onderneem je veel!
Leuk dat je je tijd optimaal geniet om ook de omgeving te bekijken. Ik ben glad jaloers!

Wij zijn al druk aan het sparen om ook al dat moois te komen bekijken. Lijkt me erg leuk.

Ik wens je heel veel plezier, wijsheid en gezelligheid in Ierland.
Tot gauw.

Dikke kus van ons allen

Marianne

Hoi hoi,

nog een keer

hebben ze ook leuke dr. martens schoenen daar in Ierland????

Lyanne

Jazeker die schoenen hebben ze hier heel veel. Een van de winkels waar ik zelf ook al gympen had gekocht hebben ze ze zeker. www.schuh.ie &daar krijg je 10%korting omdat ik studentenpas heb :)
Ik geniet hier op en top.
En heb er ook veel zin in als jullie met z'n allen komen!

Dikke kus terug!

Alies

Ik zie nu dat je hier ook je adres hebt staan :p
oeps ff vaker je verslafwn maar lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!