lyanne-kerkstra.reismee.nl

1e + 2e dag in Ierland

hallo allemaal,

eventjes een update uit het warme,10 graden, Ierland. Anouk en ik zijn gister om 15:15 uiteindelijk gevlogen naar Dublin toe., halfuurtje later maar was te overleven. We hebben veel turbulentie gehad, dus waren blij toen de wielen weer op de grond waren. Toen zijn we met de bus naar Dublin bus station gegaan, althans dat was de bedoeling... Die halte hebben we dus gemist, toen zijn we maar door gegaan naar Dublin Hueston train station en op 1 minuut na de trein gemist. Dus mochten heerlijk onder genot van een broodje, want het was in middels al 6uur, te wachten op de trein richting Carlo. Uiteindelijk zaten we in de trein naar Carlo. De treinen zien er hier uit als de hoge snelheids lijn, alleen ze rijden nog niet eens 1/3 van de snelheid.. Dus uiteindelijk waren we om half8 in Carlo. DIt station had overigens een trap waar we dus eerst met 2 tassen en 2 koffers omhoog moesten klimmen om over het spoor heen te gaan.. en daarna mocht je nog een x die trap af. GEWELDIG. Dan kom je buiten bij het station in Carlo pikke donker, niks te bekennen wat leek op een taxi of bus.. Gelukkig kwam er een vrouw aan met 2 zoontjes en die heeft ons een lift gegeven naar het hotel! :D Uiteindelijk waren we om 9uur ongeveer bij het hotel.

Vanochtend het ontbijt gemist, dus dan maar 2 geroosterde broodjes en een kopje thee... Daarna gesprek gehad met de personeelsmanager, alles zo goed als geregeld. Daarna ff gelunched, nu wel op tijd dus heerlijk een broodje gezond, zonder die rare oranje kaas, gemaakt. Net ff lekker geskyped met de familie op mijn neefje zijn verjaardag. Straks gaan we even op zoek naar de supermarkt om wat drinken & eten in te slaan!

Morgen zijn we nog even een dagje vrij en dan dinsdag van 3 - 11 uur achter de receptie.

Het hotel is trouwens wel echt geweldig, groot, mooi en wauw! Foto's volgen nog (a)

liefsss !

Jeanine

Hai babe, oooooh dus je hebt er alweer een heel avontuur opzitten! haha zo typisch! beetje shitje van die turbulentie, maar gelukkig ben je nog heel. haha, succes met je eerste werkdag!! en spreek je snel! xxxx

Andre

Hallo Lyanne,

Het eerste avontuur "de reis" heb je al weer achter de rug, nu nog je stage in het mooie Ierland. Veel succes en geniet ervan!

Is de 3-11u in de nacht (dan wel wakker blijven) of toch 15:00-23:00u?

Grt'n uit Z.brk

Lyanne

Nee, gelukkig van 15:00 tot ongeveer 23:00 a 23:30 dat is een late dienst. Volgende week heb ik waarschijnlijk ochtenddienst en dat is van 06:30 of 7:00 tot ongeveer 15:00 dus ik vind het prima tijden!

Groetjes

Suzanne

Hee wijfie,
weer helemaal bijgepraat via Skype!!! HANDIGGG
Nogmaals heel veel succes morgen met je 1e werkdag! Fijn dat ze allemaal zo aardig zijn en dat je 1e indruk goed is!

Spreek je snel weer!
xxxx

Pappa

Hoe het gaat hoor ik wel op skype.
Hou je taai en tot horens.

xx

Jaap en Cecilia

Hoi Lyanne,

De reis ernaar toe een mooi avontuur. Mooi hotel. Heb je ook al iets van de omgeving gezien? Zijn er ook leuke pubs in de buurt?
We hopen dat je een leuk verblijf hebt en veel van de stage op kunt steken