lyanne-kerkstra.reismee.nl

Oops...

Hallo lieve mensen!

Beter laat dan nooit meer een verhaaltje denk ik dan maar (a).
Ik ben afgelopen wekenvrij druk geweest met werken, werken en werken & natuurlijk ook nog leuke dingetjes gedaan omdat mijn lieve vriendinnetje Amelda langs is geweest :D
Ben druk geweest met werken omdat de receptie manager, mijn begeleider, per direct is ontslagen... Best balen dus! Want we kwamen eigenlijk al iemand te kort bij de receptie en nu dus helemaal, heb bijna elke week een dag of paar uurtjes extra gewerkt. Vind ik niet echt heel erg, omdat ik aan het einde van mijn stage de overuren uitbetaald krijg! Dus dat is mooi meegenomen, lekker zakcentje mee naar huis :D
Helaas moet ik nu ook de opdrachten zelfstandig doen, dus mis nu soms wel het zetje in me rug / de druk dat ik de odprachten moet inleveren om na laten te kijken... Moet mezelf maar even gaan motiveren, aangezien met 1,5 me leraar langs komt en dan alles af moet zijn! HELP?! drukdrukdruk, al lig ik wel goed op schema met mijn 1e stage opdrachten, die heb ik zo goed als af! Alleen goed laten keuren en de laatste informatie nog verzamelen. daarnaast moet ik met mijn leidinggevende opdrachten nog beginnen, hoop hier snel mee te kunnen beginen.. helaas wel zonder manager, dus wordt deels improviseren&logisch nadenken. Moet ik kunnen :D Met mijn stage uren gaat het ook helemaal goed, zit nu iets over de helft van de stage. In totaal moet je 874uur lopen en ik zit al op 533 t/m zondag uitgerekend.. en als je beetje globaal uitrekend zou je minimaal 440uur moeten hebben! :D dus zit prima op schema dacht ik zo. Heb het hier ook met de Manager + Personeels manager over gehad, krijg uitbetaald enrichting het einde misschien meer vrije dagen als er wat extra personeel is! Volgende week ook weer een dagje extra erbij werken, ook weer erg drukke week! Ben dinsdag en donderdag lekker vrij :) dus dan weer ff lekker zwemmen en mezelf aan de opdrachten zetten! Dit weekend is het ook weer lekker druk, 3 weddings, 5 communions, 3 christeningen en nog wat golf groepen.. Ik verveel me voorlopig nog niet! :)

Vorige week is Amelda langs geweest voor 4daagjes! Echt erg leuke tijd gehad en ook super fijn om weer een bekend gezicht te zien. Heb weer even de boost gekregen om door te gaan. We hebben 1 nachtje in het hotel doorgebracht, zijn 's avonds lekker naar dé Pub in Tullow geweest, lekker bijgekletst. Volgende ochtend met de bus naar Dublin gegaan. Helaas echt prut weer gehad, dus hebben we ons maar vermaakt in de winkels. Zijn zacht gezegt zeer goed geslaagd, alvast voor de lente & zomer :D *zie foto* We zijn lekker uiteten geweest, veel gelachen, gekke + leuke foto's gemaakt etc.

Over 1,5 weekje komen me ouders, zusje, oom, tante, nichtje & neefje langs! Ook super veel zin in, dan gaan we lekker de toerist uithangen. Ik hoop heel erg op mooi weer, zolang het maar droog is ben ik tevreden.. want laatste dagen is echt 3 x niks! toen ik afgelopen 2,5 maand echt super weer gehad, dacht echt wat nou Ierland regen land?! Nou afgelopen 2 week is het me goed duidelijk geworden... net zulk slecht weer als Nederland! :(
Maar Mei schijnt de beste maand in ierland te zijn qua weer, nou we zullen het zien voordat we het geloven.. Blijf toch een echte Nederlander, eerst zien dan geloven!
We gaan sowieso een dagje naar Dublin, hopelijk een dagje richting het zuiden van Ierland: Waterford, bij de haven dus hopelijk kunnen we ook ff lekker uitwaaien op het strand!

Nou lieve mensen, ik heb jullie weer beetje op de hoogte gebracht van mijn gebeurtenissen hier. Over 2 week komt er weer een nieuwe update als mijn lieve familie is langs geweest!

Dikke kus uit Ierland! <3

Reacties

Reacties

Amelda

Was zeker erg gezellig!! :D Super leuke tijd gehad met jou!! Nog 2,5 maand en ik zie je weer in Nederland!! :D
Dikke kussss!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!