lyanne-kerkstra.reismee.nl

afgelopen week

Hallo lieve vriendinnetjes, vriendjes and familie!

Deze week weer lekker stage gelopen, alleen morgen nog. De drukste dag van de week, HELP?! zo´n 100 mensen checken uit van de trouwerij van vanavond en zo´n 130 checken in voor de trouwerij op zaterdag! Dat wordt een druk dagje van 9 tot half6. De grootste plus eraan is, dat de tijd natuurlijk heel snel gaat.

Laughing

Afgelopen week hebben we voor het eerst gegolfd. Dit was één groot feest, we komen in de golfshop krijg een grote tas met allemaal golfsticks er in. Geen idee welke waarvoor is! Daarnaast nog een grote emmer met 60 ballen. En het allerleukste was toch wel een golfkarretje. Dus dat was lekker scheuren, natuurlijk wel netjes aan de linkerkant rijden! Nou op het golfveld alle 60 ballen weg geslagen en met de golfkar alle balletjes weer opgehaald, als je dan toch lekker kunt scheuren waarom niet?! Gelukkig was het ook echt een super lekker weertje, en nee deze x ben ik niet sarcastisch. Het was écht lekker weer!

Woensdag zijn we lekker naar de spa geweest, het was staff night dus leuke kortingen !

Laughing
Dus heb mezelf getrakteerd op een swedisch back massage. Echt HEERLIJK! was er stil van, dat halfuurtje dan. Daarna nog ff lekker in het turkse stoombad en jacuzzi geweest. En uiteindelijk afgesloten met een drankje, sandwich en chipjes in de relaxingroom!

Vandaag ben ik Tullow in geweest om me bankpas aan te vragen, met mijn goede gevoel voor timing liep is dus net diegene mis die daarover ging. Dus dinsdag terug komen en aanvragen. Volgende week maar 3 daagjes werken, ter compensatie van de 2e week een dag extra. Dus heb ik ook een keer echt weekend, zaterdag en zondag vrij. Ik moet maandag, woensdag en vrijdag werken van 9 tot 17.30!

De foto´s van het golfen komen eraan!

Dikke knuffel uit Ierland!