lyanne-kerkstra.reismee.nl

Familie over de vloer

Zoals beloofd, deze keer kom ik hem ook echt na, zou ik een verhaaltje plaatsen als mijn familie langs was geweest.

Na een 6daagse werkweek, behoorlijk uitputtend en toch niet voelend als 6dagen, kwamen ze met z'n allen dan aan. Nja eigenlijk opgesplitst omdat er ook nog boodschappen gedaan moesten worden, anders was het een kaal ontbijt de volgende ochtend. maar goed, terug naar waar ik mee begonnen was: de aankomst. Na een afsluitende shift op dindsag (all by myself) mocht ik woensdag ook zelf beginnen... dus als ik iets verprutst had, moest ik het zelf ook nog eens oplossen.. uitdaging opzich! maar NATUURLIJK is alles goed gegaan! :D (nee geen sarcasme in deze zin!) Woensdag ochtendAnouk uitgezwaaid, die is terug naar huis, enom 10uur moest mijn collega beginnen en die was zeer tevreden over mijn shifts :D (voelt best goed). Om half4 was ik dan vrij, toen me kamer maar even een grondige schoonmaakbeurt gegeven, moest toch beetje indruk maken dat ik ook wel iets netjes kan zijn.. helaas wel door de mand gevallen dat het die middag zelf nog gebeurd was, beetje jammer! Daarna lekker gegeten in het restaurant in hotel, erg gezellig! 'S avonds gezellig gekletst en wat gedronken in het huisje en opzich redelijk op tijd naar bed, euh bank, gegaan om te slapen.

De volgende dag zijn we naar Wicklow gegaan, een kustplaatsje onder Dublin. We zijn dus natuurlijk ook lekker naar de kust geweest, lekker uitgewaaid en gedachten op 0 gezet. Want we hadden s ochtends een verdrietig bericht gekregen uit Nederland! :( Daarnaast zijn we ook nog naar Wicklow Gaol (jail in het Iers) geweest, een soort levend museum die terug gaat in de geschiedenis over de gevangenis in die tijd, dat je al 7 jaar vast zat voor het stelen van een appel en dat soort dingen. Erg indrukwekkend! Daarna via Arcklow om wat te eten en terug naar het huisje. Daarnaheb ik samen met papanog een drankje in de Lounge gedaan in het hotel. Ook weer redelijk op tijd naar bed, ik bank, gegaan om te slapen.

Volgende dag zijn we naar Dublin gegaan, lekker geshopt. Samen met vaders naar de Guinness Factory geweest, super leuk! :D Ook mijn eerste Guinness geproefd, nou wat is dat vies! Nier normaal! Jak! Blugh! Zo niet mijn drankje! Ondanks dat ik het niet lustte toch wel erg leuk en gezellig gehad! Daarna zijn we nog ff wezen speedshoppen met z'n allen, zusje 2 tassen vol van de Penney's (bekend als Primark in NL) gekocht en me nichtje, neefje en oom een mooie Ierland trui rijker. Voor papa had ik stiekem nog een Guinness autohanger gekocht, kan ik er ook nog beetje van mee genieten. Daarna lekker pizza gegeten in een pizzaria en toen weer terug gegaan naar het huisje.

De laatste dag zijn we naar Kilkenny geweest, een van de oudste Ierse stadjes. Zijn met een treintje langs alle historische gebouwen gereden. Het ultieme 'ik ben een toerist' gevoel! Daarna natuurlijk ook heerlijk geshopt! Je bent maar 1 x in Ierland.. De één wel wat langer dan de ander. Daarna terug gegaan naar Tullow, uiteten geweest bij Tara Arms. Helaas ben ik ziek geworden, waarvan is nog steeds een grote vraag?! Want ik word NOOIT ziek... dus dat was wel even een ultiem baalmoment. Ik heb daarom ook de laatste nacht in mijn kamer & BED in het hotel geslapen.

De volgende ochtend om 6uur (wat een vroegte) heb ik iedereen uitgezwaaid, erg jammer en niet leuk.. vooral niet als je ziek bent! Papa&mama hadden lekker veel spullen van mij alvast weer mee naar huis genomen, zodat ik hier nog even goed kan gaan shoppen en allemaal onnodige dingen kan kopen, he mam! (plaag momentje) Maar natuurlijk ga ik alleen nog maar nodige dingen shoppen, als schoenen... een vrouw heeft nooit genoeg schoenen! Oke, nee mam, ik zal echt noodzakelijke en leuke dingen kopen en hopen dat ik binnen het gewicht blijf! Kan het helaas nog niet garanderen.

Vandaag ben ik gelukkig weer aan de betere kant, helaas klink ik wel als een verkouden zeehond! Morgen ga ik dan ook gewoon weer werken, ziek zijn is me veels te saai.. heb alle films op me laptop nu ook wel gezien. Oke nee dat gedeelte is overdreven, maar het komt er op neer dat ziek zijn echt niets voor mij is.

Dus lieve mensen, ik ga mijn bedje opzoeken! De foto's komen er zo snel mogelijk aan, ik wacht op de Nederlandse mail dienst.

Overigens en zeer belangrijk en leuk nieuws: ticket naar Nederland is geboekt!
7 JULI OM 4UUR BEN IK OP SCHIPHOL!

Oja, ik was aan het afsluiten: slaap lekker lieve vrienden&familie!
en een dikke kus uit Ierland!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!