lyanne-kerkstra.reismee.nl

Werkdagen

Was ik weer met een verslag(je).. ik weet nog niet hoe groot die gaat worden.

Nou ik heb mijn 2e werkdag erop zitten, veel nieuwe informatie gehad en me hoofd staat op ontploffen en ik snap er eignelijk nog niet veel van.. moet je nagaan!

Gisteren liep ik mee met de human resource manager, we hebben samen 7 mega volle dozen met oud Hilton personal files uitgezocht van mensen die hier werken, niet meer werken en welke er afgelopen 5 jaar gewerkt hebben.. lichtelijk dodelijk dus! maar de opluchting was dat we wel 5 dozen weg hebben kunnen gooien :D fijn gevoel.

Om 7uur was ik klaar en hebben we 'lekker' gegeten in de kantine, waar we nog steeds raar aangekeken worden omdat we sla, komkommer, tomaat en meloen eten ipv al dat vette vieze spul wat hun eten. Dus ook deze keer hadden we gezond vergeleken met de anderen een geroosterd bruin broodje met kipfilet en sla en een sausje.

Vandaag moest ik om 10uur beginnen, mijn 1e officiele dag achter de receptie. De telefoon ging de hele dag af, meestal alle 3 tegelijk. Dat is best ongemakkelijk, want je wil wel wat doen maar je weet niet hoe je het moet doen.. nja iedereen weet hoe je een telefoon moet aannemen.. maar meestal is het een reservering checken of boeken. Dat weet ik helaas nog niet, maar daar gaan we vrijdag & zaterdag mee verder. ben benieuwd.

Morgen zijn we lekker vrij en gaan we naar Dublin toe want Anouk is jarig :D Eersteven een drankje doen met klasgenootje en daarna kijken of ik nog een leuk kadootje voor haar kan scoren !Want we gaan offcourse: SHOPPEN!

Morgen zullen er waarschijnlijk ook meer foto's volgen na ons dublin avontuurtje.

'see' you all tomorrow

kisses from Ireland!

Reacties

Reacties

Alies

Hee!!

Wat interesant allemaal! Ik moet nog steeds even skype aanmaken.. mja komt wel goed, gaan we binnekort ff skypen ;) veel plezier nog verder en helemaal in Dublin!!

Liefs Alies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!