lyanne-kerkstra.reismee.nl

dublin + werkdag

Hellooo!

Daar gingen we dan 9:00 LOPEND naar de bushalte in Tullow the Square, kom je op the square geen bushalte, bushok of buspaaltje?! apart. Aangezien we wisten dat Ieren heel behulpzaam zijn, hebben we het gevraagd. Maar bussen stoppen hier dus gewoon midden op de weg bij 'haltes' die we overigens nog steeds niet zien/gevonden hebben. Na 1,5 a 2 uur gereden op een veels te smalle 80 of 100 km p/u slinger weg, waren we dan eindelijk in Dublin.

Dublin is in één woord geweldig, nja de winkels! echt love it. heb voor de verandering weer eens schoenen gekocht.. oke vooruit 2 paar schoenen. maar het is hier gewoon veel goedkoper, dus dan mag het :D in NL betaal je al gauw 70euro voor paar allstars en hier 45euro en laat ik nou net een swak hebben voor allstars?!
Naast schoenen natuurlijk ook kleren, moet toch op een of andere manier me kast vol zien te krijgen.. Lukt al aardig moet ik zeggen! Maar ben nog lang niet uitgeshopt.

Om 17:00 zijn we maar op zoek gegaan naar de bus station, erg fijn dat er hier 2 bus maatschappijen zijn dus ook 2 bus stations! niet dus. Maar we hebben hem op tijd gehaald en hadden nog ff tijd om wat te eten. Om half8 waren we weer in Tullow en zijn we ff boodschapjes gedaan. Om half9 waren we gesloopt in het hotel! Ik ben nog nooit zo moe geweest van een dag shoppen! Maar we gaan het zeker nog een paar keer over doen :D

Vandaag mocht ik lekker vroeg, 9uur, achter de receptie beginnen in me mooie pakkie! Mijn begeleidster is echt super fijn, helpt me overla bij! Uiteindelijk ben ik dan met het 'echte' werk begonnen: telefoontjes opnemen en doorschakelen. pff wat praten ieren super snel, das nog behoorlijk wennen! Daarnaast ook wat mensen in- en uitgecheckt, wel onder begeleiding.

Ik ben alweer heerlijk vrij, dus ga zo maar even me opdrachten doorlezen en met de planning beginnen! Morgen late shift, van 3uur tot ongeveer half12.

Goodbye lovely people!

p.s. ik heb weer eens kaartjes gewonnen, amsterdam live indoor op 2 maart. met o.a. Danny de Munk. Dus wie wil? het is op 2 maart in the Sand amsterdam.

Reacties

Reacties

Merel Lodder

Hoi lyanne,
Wat een leuke blog hou je bij! Ik ga je volgen dus zet er maar veel leuke verhaaltjes bij!
Heel veel plezier daar, doe rustig aan met al die stoere Ierse mannen daar:D

Liefs Merel

Herman en Gijsje

Je vader en moeder zijn hier, we hebben even op je site gekeken hartstikke leuk.

groetjes van hier en misschien komen een keer golfen!!!!!!!!!!1

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!