lyanne-kerkstra.reismee.nl

laptop terug! :D

Lieve mensen!

Goed nieuws: IK HEB MIJN LAPTOP TERUG MET FOTO'S &ALLES TERUG! :D
Slecht nieuws: hij doet het maar 30 dagen waarschijnlijk ... -.-
maar gelukkig heb ik een lief thuisfront wat een nieuwe & werkende laptop naar mij opgaat sturen met alles erop en eraan! :D *THANKS*
Dat houdt in: 3 virusprogramma's, dus alles op en top beveiligt tegen paarden, wormen en virussen! *hoop ik*.
Daarnaast natuurlijk ook microsoft etc.
Dus hopelijk heb ik die eind volgende week of begin die week daarop!

Afgelopen is lekker soepel verlopen, sta soms al alleen achter de receptie! :D Want de belangrijkste onderdelen: telefoon beantwoorden+doorschakelen en het in+uitchecken heb ik nu zo goed als helemaal onder de knie! Onder het werktijd heb ik gelukkig nog wat tijd gehad om daar achter de vaste computer aan de opdrachten te kunnen werken :) !
Maandag zijn we s avonds ook eventjes naar de pub geweest drankje gedaan, hier krijg je 2 shotjes malibu + een hele fles cola... apart!
Daarnaast ook lekker nog 2 x een uur baantjes gezwommen. Morgen wou ik gaan fitnessen, maar ik moet morgen opeens toch werken van 9-17:00 i.v.m. de drukte, maar ter compensatie krijg ik dan voglende dag een extra dag vrij! Dus haal ik het dan lekker in.
Dus nu 3dagen achter elkaar aan de bak, morgen dan telefoon. Zaterdag van 7:00 *way to early* tot 15:30 uitchecken+inchecken en dat ook op zondag van 9:00-17:30.

Oja, ik ga snel x foto's maken, is de bedoeling! Ik ga zo even wat foto's van de website van het hotel op mijn weblog zetten, zodat jullie er een beetje een idee bij krijgen waar ik zit!

Knuffel uit Ierland!

Reacties

Reacties

Jaap en Cecilia

Lyanne,

Uit het verhaal begrijpen we dat je het naar je zin hebt. Wij zijn wel benieuwd waar de mensen die in het hotel verblijven vandaan komen. Kun je hier een inschatting van maken?
Hebben op de website gekeken en vonden dat de prijs erg meevalt. Ze hadden echt leuke aanbiedingen. Helaas vertrekken we richting Spanje anders waren we zeker al langsgekomen.

Lyanne

Hallo,
Wat leuk dat jullie volgen en reageren :D
Het is hier echt heel leuk. Qua mensen is het echt heel verschillend, familie's, stelletjes, bejaarden alles loopt hier rond. Komt dat ze hier ook "packages" hebben, dat houdt in dat je als je met een grote groep komt met activiteit/zaalhuur je een speciaal paket krijgt met overnachten, eten en activiteit erbij. Afgelopen week hadden we bridgers! Maar de prijs valt inderdaad heel erg mee en aanbiedingen zijn zeker ook niet verkeerd!
Heel veel plezier in Spanje, fijne vakantie!

Groetjes Lyanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!